هولدر و استند رومیزی موبایل مدل L7

Mobile Phone Stand L7

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی ها: دارای قابلیت چرخش 360 درجه قابلیت تنظیم ارتفاع تا 35 سانتیمتر دارای گیره محکم و فنری مناسب میز و سطوح صاف سازگاری با اکثر گوشی ها ساختاری ضد لغزش و محکم پایه ها حمل و جابه جایی آسان
150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

هولدر و استند رومیزی موبایل مدل L7 یک پایه نگهدارنده گوشی با طراحی و قابلیت تنظیم ارتفاع، سازگار با اکثر گوشی هاست . شما می توانید هلدر را براحتی روی میز و یا هر سطح صاف و یکدست براحتی تنظیم کنید، این وسیله ایده آل برای فیلمبرداری و تولید محتوا، کلاس های آموزشی، تماشای فیلم و برنامه های ورزشی آنلاین و …است.

این پایه نگهدارنده گوشی تشکیل شده از یک کفی مقاوم ، یک پایه پلاستیکی که بر روی کفی براحتی نصب میشود و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، و شما می توانید آنرا براحتی بالا و پایین کنید. نوع طراحی این هلدر بصورتی است که میتواند وزن بالایی را تحمل کند. حداکثر ارتفاع پایه در باز ترین حالت در حدود 35 سانتیمتر و کم ترین ارتفاع در حدود 20 سانتیمتر است.بر روی استند یک گیره و براکت پلاستیکی و کشویی برای نصب گوشی وجود دارد که قابلیت چزخش 360 درجه در حالت افقی و عمودی بوسیله یک نوپک که بر روی هولدر کار گذاشته را دارد.کارگذاری یک لولا روی پایه جهت خم و راست کردن سری استند و تنظیم زاویه یکی از قابلیت های بارز آن نسبت به محصولات مشابه در بازار است. ساختاری ضد لغزش و محکم این هولدر و استند رومیزی موبایل مدل L7 یک وسیله پر کاربرد با جنسیتی از پلاستیک PVC با قابلیت جمع شدن راحت که با وزن تقریبی 250 گرم حمل و جابه جایی آسانی دارد.

ویژگی ها
دارای قابلیت چرخش 360 درجه
قابلیت تنظیم ارتفاع تا 35 سانتیمتر
دارای گیره محکم و فنری
مناسب میز و سطوح صاف
سازگاری با اکثر گوشی ها
ساختاری ضد لغزش و محکم پایه ها
حمل و جابه جایی آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...